Wij kopen uw kantoormeubilair
Thuiswerken is de toekomst
Hoe ziet werken op kantoor er na de coronacrisis uit? Wordt het net als vroeger, of is thuiswerken het nieuwe normaal en blijven de werkplekken op kantoor grotendeels leeg? Deze vragen zul vast wel eens door uw hoofd spoken. Misschien heeft u al ideeën om uw werkomgeving aan te passen en met oog op de toekomst in te richten. Wij helpen u graag om uw nieuwe werkomgeving vorm te geven.
De traditionele kantoorsetting verdwijnt
Nog niet eens zo heel lang geleden heerste het vastgeroeste denkpatroon ‘werken doen we op kantoor’ bij veel organisaties. De inrichting van veel kantoren was dan ook nagenoeg gelijk: iedereen een eigen bureau om aan te werken, een kantoortuin, een kantine voor het broodje kroket tussen de middag en een grote vergaderruimte voor de wekelijkse meeting.
Nu steeds meer duidelijk wordt dat veel bedrijven het thuiswerken ook in de toekomst grotendeels willen blijven toepassen, zullen de kantoorgebouwen een andere inrichting moeten krijgen om toch volledig benut te kunnen blijven. Een kantoor zal veel meer een ontmoetingsfunctie krijgen met zones om te vergaderen, te ontmoeten, te scrummen en te ontspannen. Maar ook met plekken om geconcentreerd te kunnen werken aan een bureau. Ook de koffietuinen komen steeds vaker terug op kantoor, een fijne plek om tussen de werkzaamheden door even te verkwikken.
Overgang van oud naar nieuw
Maar de overgang van een traditionele kantoorinrichting naar een kantoorinrichting gericht op de toekomst kan – wanneer u al uw oude meubels zomaar zou vervangen voor nieuwe – een prijzig plaatje worden. Daarom biedt Procility nu de mogelijkheid om uw huidige meubilair op te kopen. Daarna maken we samen met u een vlekkenplan voor een toekomstgerichte werkomgeving met nieuwe en/of refurbished producten. Of u kunt ervoor kiezen om nog meer de diepte in te gaan met een architect. Zo wordt ook uw werkomgeving toekomstproof!
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op!